Tehnici promotionale


Tehnici promotionale

Proiectul principal la aceasta materie consta in analiza comparative a comunicarii de marketing pentru doua marci A si B din aceeasi categorie. Tot in acest proiect trebuie sa propuneti un nou produs pe piata analizata. Aveti mai jos 8 comparatii intre marci, printre care se numara: Poiana vs. Kandia, Ajax vs. Fairy, Izvorul Minunilor vs. Borsec.

Documente:

Cerinte proiect

Tehnici promotionale – Note de curs, studii de caz, teste

Cursuri Tehnici promotionale

Analiza pieţei berii

Brief-uri

WELLA vs. GARNIER

MAYBELLINE vs. MAX FACTOR

Kandia vs Poiana

Izvorul Minunilor vs Borsec

Izvorul Alb vs Izvorul Minunilor

Fairy vs Ajax

CrisTim vs Campofrio

Colgate vs Blend-a-Med

Comentarii

comentarii

2 păreri la “Tehnici promotionale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


*