Master Marketing Strategic


Facultatea: Marketing
Tip program: Complementar
Durata programului de studiu: 2 ani
Contact:  Prof. univ. dr. Laurenţiu-Dan Anghel, Lect. univ. dr. Alina Filip

Despre program:

Misiunea programului

Sa dezvolte o categorie de profesionisti in domeniul marketingului, in Romania, care sa contribuie la dobandirea avantajului competitiv pe piata, pentru organizatiile in care vor actiona in calitate de manageri sau specialisti

Scopul programului

Sa contribuie la promovarea marketingului in Romania, alaturi de alte institutii de invatamant superior, de reprezentantii mediului de afaceri si de alte parti interesate, cu scopul de a spori capacitatea organizatiilor de a valorifica oportunitatile de afaceri, de a indeplini deopotriva propriile obiective si asteptarile clientilor, ale pietelor vizate

Obiectivele programului

– Dezvoltarea cunostintelor, abilitatilor si performantelor in domeniul marketingului, ale studentilor si absolventilor programului de master
– Dezvoltarea unei imagini de lider a Facultatii de Marketing, in cadrul invatamantului superior de marketing din Romania
– Asigurarea conditiilor necesare (materiale, financiare, umane etc.) pentru desfasurarea la standarde inalte a activitatii de pregatire a viitorilor profesionisti in marketing
– Pozitionarea favorabila a marketingului si profesiunilor de marketing in Romania, la nivelul mediului universitar si de afaceri
– Dezvoltarea abilitatilor manageriale pentru absolventii programului.

Discipline:

1. Managementul marketingului
2. Metode si modele in marketing
3. Marketingul produselor financiare
4. Optionala:
4.1  Management strategic
4.2  Busines to Business Marketing
4.3  Fundamentele marketingului
4.4  Marketingul serviciilor
5. Tehnologia informatiilor si comunicatiilor pentru afaceri
6. Marketing strategic
7. Marketing si concurenta
8. Comunicarea integrata de marketing
9. Sisteme expert in marketing
10. Strategii de marketing direct
11. Strategii de marca
12. Managementul relatiilor cu furnizorii si clientii
13. Practica de specialitate
14. Seminar stiintific
15. Disertatie

Corpul profesoral:

1. Prof.univ.dr. Anghel Laurentiu-Dan
2. Prof.univ.dr. Balan Carmen
3. Prof.univ.dr. Boboc stefan
4. Prof.univ.dr. Bratianu Constantin
5. Prof.univ.dr. Catoiu Iacob
6. Prof.univ.dr. Ghilic-Micu Bogdan
7. Prof.univ.dr. Olteanu Valerica
8. Prof.univ.dr. Orzan Gheorghe
9. Prof.univ.dr. Stoica Marian
10. Prof.univ.dr. Serbanica Daniel
11. Prof.univ.dr. Zaharia Razvan
12. Prof.univ.dr. Zaharia Rodica
13. Conf.univ.dr. Dumitru Ionel
14. Conf. univ. dr. Veghes Calin
15. Lect.univ.dr. Constantinescu Mihaela
16. Lect.univ.dr. Cruceru Anca Francisca
17. Lect.univ.dr. Filip Alina
18. Lect.univ.dr. Orzan Mihai Cristian
19. Lect.univ.dr. Rosca Mihai Ioan
20. Conf.univ.dr. Vranceanu Diana Maria

Comentarii

comentarii

O părere la “Master Marketing Strategic

  1. Bogdan

    Buna. Are cineva subiectele care s-au dat in anii trecuti pentru acest program de mastgerat? Le puteti publica si aici va rog?

    Multumesc!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


*