Master Marketing si Comunicare in Afaceri


Facultatea: Marketing
Tip program: Complementar
Durata programului de studiu: 2 ani
Contact:  Conf. univ. dr. Ioana Cecilia POPESCU

Despre program:

„Marketing şi comunicare în afaceri” este cel mai prestigios program de masterat al Facultăţii de Marketing. Cu o vechime de 9 ani, „Marketing şi comunicare în afaceri” a avut până în prezent peste 1500 de absolvenţi.

Programul de master se adresează absolvenţilor instituţiilor de învăţământ superior cu diplomă de licenţă, indiferent de profil:
* persoane care lucrează în compartimente de marketing şi doresc să îşi dezvolte competenţele în domeniul marketingului;
* persoane care vizează o poziţie în cadrul unui compartiment de marketing sau în cadrul unor organizaţii specializate în diferite domenii ale marketingului (cercetări de marketing, publictate etc.);
* persoane din diferite compartimente organizaţionale, care doresc să coopereze mai eficient cu managerii şi specialiştii din compartimentele de marketing.

Misiune:

De a oferi o inalta  calificare profesionala  celor dornici sa-si dezvolte abiltaitile si sa-si consolideze cariera in domeniul afacerilor, prin crearea unui mediu de invatare si de cercetare favorabil insusirii  perfectionrii cunostintelor de marketing si de comunicare de marketing la cele mai inalte standarde academice si profesionale. Fiecare cadru didactic implicat in desfsurarea acestui program isi asuma  cu seriozitate vocatia de formator de personal in domeniul marketingului si al comunicarii. Oferind companiilor de pe piata romaneasca  specialisti valorosi, programul doreste sa  se afirme ca furnizor de forta  de munca pentru liderii de piata. 

Scopul programului:

De a contribui la dezvoltarea mediului de afaceri, oferind profesionisti cu o inalt  calificare in domeniul marketingului si al comunicarii de marketing.

Obiectivele programului:

1. Programul isi propune sa  ofere cursantilor cunostintele necesare pentru:
– intelegerea rolului marketingului la nivelul managementului companiei
– intelegerea cercet rilor de marketing, ca element central al fundamentarii strategiilor de comunicare
– intelegerea principiilor de comunicare in marketing si de management al procesului de comunicare
2. Dezvoltarea unor competente generale si profesionale care sa permita  absolventilor sa-si construiasc  o cariera  in domeniul marketingului si al comunicarii de marketing
3. Dobandirea, de catre absolventii programului, a unor abilitati manageriale in domeniul marketingului si al comunicarii de marketing

Programul de Master Marketing şi Comunicare în Afaceri permite accesul la :

– meserii în domeniul marketingului: vânzări de produse sau servicii către clienţii finali (B-to-C), vânzări către companii (B-to-B)  – şef de produs, director marketing, responsabil vânzări.

– meserii în domeniul comunicării de marketing: poziţii în departamentele Client service, Strategie, Media, Trafic din diferitele tipuri de agenţii de comunicare.

– meserii in domeniul studiilor de piaţă – putând colabora atât cu solicitatorii direcţi cât şi cu cabinetele de studii de piaţă.

Discipline:

1. Management-marketing
2. Proiectarea si organizarea cercet rii de marketing
3. Psihosociologia comunicarii
4. Disciplins optionals:
4.1 Fundamentele marketingului/
4.2 Marketingul serviciilor/
4.3 Marketing business to business /
4.4 Management strategic
5. Comunicarea in marketing
6. Metode de cercetare de marketing
7. Comportamentul consumatorului
8. Analiza si planificarea mixului de marketing
9. Managementul m rcii
10. Publicitate si planificare media
11. Comunicarea prin promovarea vanzarilor, relatii publice si fortele de vanzare
12. Analiza datelor de marketing
13. Marketing direct
14. Marketing online
15. Discipline optionale:
15.1 Proiecte aplicate in marketing/
15.2 Proiecte aplicate in comunicarea de marketing
16. Disciplina optionale:
16.1 Practica  de cercetare stiintific  in domeniul marketingului/
16.2 Practica  de cercetare stiintific  in domeniul comunic rii de marketing

Corpul profesoral:

Prof. univ.dr. Anghel Laurentiu-Dan
Prof. univ. dr. B lan Carmen
Prof. univ. dr. Boboc Stefan
Prof. univ.dr. Bratianu Constantin
Prof. univ. dr. C toiu Iacob
Prof. univ. dr. Cetin  Iuliana
Prof. univ. dr. Macoviciuc Vasile
Prof. univ. dr. Olteanu Valeric
Prof. univ. dr. Orzan Gheorghe
Prof. univ. dr. St ncioiu Felicia
Prof. univ. dr. Teodorescu Nicolae
Conf. univ. dr. Popescu Ioana Cecilia
Conf. univ. dr. Veghes C lin
Lect. univ. dr. Cruceru Anca
Lect. univ. dr. Orzan Mihai
Lect. univ. dr. Petrescu Eva Cristina
Lect. univ. dr. Prejmerean Mihaela
Lect. univ. dr. Rosca Mihai
Lect. univ. dr. S seanu Andreea

In cadrul programului, sunt invitati, pentru a sustine prelegeri, specialisti din cadrul agentiilor de publicitate si din departamente de marketing ale unor importante companii de pe piata romaneasca.

Comentarii

comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


*