Analiza informatiilor utilizand SPSS


SPSS ( Statistical Package for the Social Sciences) este un program care va ajuta sa colectati, ordonati si interpretati date.
Partea de lucru efectiva cu programul va va fi prezentata la seminar ( dar aveti mai jos si o carte), insa ce va va da batai de cap este materia peste care ati sarit in anii anteriori la econometrie si statistica.
Mai jos aveti cateva aspecte de teorie legate de: analiza univariata a datelor ( tipuri de scale, masurarea tendintei cetrale, dispersia), analiza multivariata a datelor ( metoda regresiei multiple, discriminantul liniar multiplu), analiza bivariata a datelor ( testul neparametric X patrat, testul Fisher, testul McNeman, coeficientul de corelatie Spearman, coeficientul de corelatie y al lui Goodman si Kruskall, coeficientul de corelatie Pearson), dar si suportul de curs al domnului Prof. univ. dr. Gheorghe ORZAN.
De asemenea, gasiti o baza de date SPSS si proiectul aferent acesteia ( raport extins de cercetare + prezentare .ppt).

Puteti descarca programul de aici.

Examenul se da din materia de la cercetari de marketing. Succes!

Documente:

Analiza datelor de marketing utilizand SPSS – analiza diferentiala

SPSS – Tipuri de scale, indicatori ai tendintei centrale si teste utilziate

SPSS – Proiect – Raport extins de cercetare

SPSS – Proiect – Analiza unei baze de date utilizand SPSS

SPSS – Proiect – prezentare PPT

SPSS – baza de date spss

SPSS – Analiza univariata a datelor

SPSS – Analiza multivariata a datelor

SPSS – Analiza bivariata a datelor

Carte – Proiectarea si Analiza Bazelor de Date SPSS

Analiza datelor de marketing utilizand SPSS – teste asociative

Analiza datelor de marketing utilizand SPSS – introducere

Analiza datelor de marketing utilizand SPSS – analiza predictiva

 

Comentarii

comentarii

3 păreri la “Analiza informatiilor utilizand SPSS

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


*